روز بی پایان

زندگی روزی است بی پایان که در آن هزاران خورشید غروب میکند

روز بی پایان

زندگی روزی است بی پایان که در آن هزاران خورشید غروب میکند

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱
  • ۰

چقدر سخته

چقدر سخته یا من دارم سخت میگیرم؟

باید یک چالش راه بیندازم به اسم #نوشتن_اولین_ پست. مدام جمله ها را مینویسم و پاک میکنم.

از اینجا شروع میکنم:

این اولین نوشته من در جایی است که فکر نمیکنم کسی بخواندش، ته دلم دوست ندارم کسی بخواندش.

اول وبلاگ مینوشتم آنهم غیر حرفه ای بعد رفتم سمت شبکه های اجتماعی، جایی که بدون چندان فکری مینویسی و بعد عده ای بدون چندان تاملی میخوانند و زود بازخوردها را میبینی.

میخواهم اینجا برای خودم بنویسم، از فیلمهایی که دیدم، از کتابهایی که میخوانم، عکسهایی که گرفتم، و روزمرگی هایی که مهم هستند و باید جایی ثبت شوند،

میتوانستم اینهارا جایی توی لپ تاپم ذخیره کنم اما خواستم اینجا باشد تا هم منظمتر باشد و هم در دست رس و اگر روزی خواستم کسی دیگر بخواندش بتوانم راحت در اختیارش بگذارم.

به امید روزهای خوب، روزهایی که بخوانم و ببینم و بنویسم.

 

 

  • ۹۳/۱۱/۰۳
  • سید مصطفی میرخلیلی

نظرات (۲)

سلام
شما سخت نمی گیرید به نظرم سخته 
کلا پست گذاشتن به نظرم کار سختی هست .به شخصه خیلی تمایلی ندارم که حال هوای درونی خودمو به اشتراک بزارم .
منم اوایل که وبلاگ نویسی باب شد وبلاگی ساختم و خواستم از علایق خودم توی اون وبلاگ بنویسم اما نتونستم خودمو قانع کنم که علایقمو به اشتراک بزارم بعد اون صفحه فیس بوکی داشتم که اونجا هم شاید یکی دوتا مطلب نوشتم الان هم توی شبکه های اجتماعی بیشتر نظارگر هستم .اما شما با وجود سختی اولین پستو تو سال 93 نوشتین و من تو سال 96 خوندمش تبریک 
یه نگاه کلی به مطالب وبلاگتون کردم  نوشته ها از سال 93 تا 96  یه تغییر محسوسی دارند .
کتابها را به قدری خوب و دلنشین معرفی کردین که بازدید کننده وبلاگ برای خوندن اون کتاب به ذوق میاد  
توی این پست گفتید که میخواید ازفیلمها و کتابها و عکس ها بگید فیلم و کتاب بود جای عکس خالیه 
به امید روزهای بهتر .روزهایی که بخوانید و ببینید و بنویسید
پاسخ:
ممنونم از همه ی محبتی که به بنده و مطالب داشتید. متاسفانه برای نخوندن و ندیدن و ننوشتن بهانه های زیادی هست
بله متاسفانه بهانه های زیادی هست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی